مهاجم پرسپولیس وارد تهران شد؛ بیفوما به جمع سرخپوشان پیوست
با بازگشت تیوی بیفوما، مهاجم کنگویی پرسپولیس، شور و هیجان تازهای در اردوی سرخپوشان پایتخت ایجاد شده است. این بازیکن که آخرین مهره خارجی مورد انتظار تیم بود، روز دوشنبه وارد تهران شد تا به زودی در تمرینات گروهی شرکت کند و آمادگی خود را برای رقابتهای آتی به دست آورد.

خبرورزشی، در شرایطی که دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس، یعنی اوستون ارونوف و شرزود تمیروف، به دلیل همراهی تیم ملی کشورشان در جام جهانی غایب هستند، حضور بیفوما میتواند نقطه قوتی برای خط حمله تیم باشد. این مهاجم باتجربه که پیش از این نیز سابقه حضور در فوتبال ایران را داشته، امیدها را برای تقویت قوای هجومی پرسپولیس زنده کرده است.
بیفوما امروز دوشنبه از طریق فرودگاه بینالمللی امام خمینی (ره) به پایتخت ایران رسید و قرار است از فردا سهشنبه به طور رسمی به تمرینات پرسپولیس ملحق شود. این بازگشت در زمانی حساس رخ میدهد؛ زیرا پرسپولیس تمرینات خود را از روزهای گذشته و با جدیت آغاز کرده است.
باشگاه فوتبال پرسپولیس در حال حاضر خود را برای دو دیدار مهم آماده میکند که فدراسیون فوتبال برای تعیین آخرین سهمیه آسیایی ایران برنامهریزی کرده است. اضافه شدن بیفوما به ترکیب میتواند به کادر فنی گزینههای بیشتری برای چینش تیم و افزایش قدرت تهاجمی بدهد.
آنچه دیگران میخوانند
-
قانون جدید بازنشستگی اعلام شد؛ جزئیات تغییرات مهم برای بازنشستگان
-
خبر خوش برای بازنشستگان | آغاز پرداخت حقوق خرداد با افزایش سالانه
-
فال روزانه امروز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ | خبر خوش کائنات برای متولدین این ماهها
-
خبر مهم درباره زمان واریز سود سهام عدالت / مبلغ جدید اعلام شد
-
چگونه در فروش فوری ایرانخودرو برنده شویم؟ لیست ۱۱ خودروی جدید + شرایط قرعهکشی


